lördag 23 mars 2013

Montessorimaterial Vilka hör ihop. Parövning till yngre barn

Hoppas ni har en skön lördag!

Här kommer ett material som säkert passar de lite yngre barnen.



Materialet består av 36 kort, 18 med skuggbild och 18 med foto.
Övningen går ut på att para ihop bilderna!
Vid intresse av materialet, mejla mig på malund68@hotmail.com
så mejlar jag det gärna!
Det är givetvis kostnadsfritt!

Vid intresse av materialet klicka på länken nedan för att komma till det nya uppdaterade materialet!


http://malund68.blogspot.se/2015/05/siluettmatchning-for-barn-vilket-djur.html



Jag kan inte lägga tid på att mejla material som är nedladdningsbara på bloggen.

Önskar alla en trevlig lördag kväll! /Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen