fredag 29 mars 2013

Spel/parövning fantasifigurer

Låååååångfredagen började med ett frukost kalas för min syster son Max som fyllde 6 år igår.
Ny bakat bröd massor av goda pålägg.....ingen dålig start på dagen.

Vi har reklam runt om oss dagligen och påverkas säkert olika på det.
Barnen påverkas ganska mycket av reklam och många barn har ett stort intresse för actionfigurer och sagofigurer. För att fånga de här barnens intresse för har jag skapat ett material med bilder på sådana figurer.

Materialet består av 6 ark med 4 bilder på varje och en tom ruta att lägga en lös bild på. Alla ark och bilder är färgkodade.
Om man vill kan man använda materialet som ett memory spel och vända de lösa bilderna upp och ner på bordet och ha varsitt ark att lägga bilderna på.
Jag tar tacksamt emot fler förslag på figurer.

Vid intresse av materialet, mejla mig på malund68@hotmail.com
så mejlar jag det gärna!
Det är givetvis kostnadsfritt!

Önskar alla en trevlig långfredag!/Maria 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen