lördag 6 april 2013

Aktiv dag

Hej på er!
Den här lördagen har varit en aktiv dag.
I dag hämtades vår husvagn hem från vinterförvaringen och det känns lockande att fara iväg på en liten campingsemester.

Vi har bomässa i Helsingborg den här helgen och den är på Helsingborg arena. Det blev ett besök för oss på mässan.

Jag blev lite besviken, hade väntat mig fler utställare och mer att se.
Vi gick dit för att lyssna på "vad som är viktigt att tänka på vid stenläggning i trädgård". Vi ska nämligen göra om vår uppfart och gång i vår!
Jag fick handlat två nya sekatörer, den ena var jag tvungen att prova när jag kom hem, den var tio gånger bättre än min gamla.
Nu är det varma eftermiddagar här och jag fick sått tomter, persilja och gräslök idag.
Håll tummarna att jag lyckas!

Återkommer inom kort med nytt språkmaterial!
Ha det så bra!/Maria








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen