fredag 5 april 2013

Vem är jag kort med separat bild

Fredaaaaaaag är en av mina favorit dagar. Oftast har vi inget planerat på fredagskvällarna och det är så skönt att bara slappa!
Vad har ni för favorit dag?

Det är roligt att hitta alternativ till materialen som jag har gjort och utveckla dem.
Vem är jag korten med yrken finns nu med separat bild så att man kan använda det som parövning och de äldre barnen (som kan läsa) kan läsa korten och göra övningen själv.
Vid intresse av materialen, mejla mig på 

malund68@hotmail.com så mejlar jag det gärna! 

Det är givetvis kostnadsfritt! 

NI HITTAR MATERIALET HÄR


Önskar alla en trevlig fredag!/Maria

3 kommentarer:

  1. Vilken inspirerande blogg! Den här övningen tycker jag skulle passa bra när vi har faddring med de äldre barnen. Jag arbetar i år i en förskoleklass. Jag vill gärna ta del av det om jag får? Mvh Josefina
    josefina.ruiz@skolor.vallentuna.se

    SvaraRadera
  2. Hejsan :)
    Den här övningen får du också gärna maila mig...blir lika glad åt det som förra gången :)
    Mvh Carina
    carina-114@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Hej Carina! Materialet är mejlat till dig=))

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen