lördag 13 april 2013

Vem är jag kort med separat bild

Hej!
Lördag morgon och inga planer för dagen....SKÖNT! Vad ska ni göra?

Nytt material

Som jag skrivit tidigare är det roligt att utveckla materialen på olika sätt.

Vem är jag korten är populära och även de senaste vem är jag korten yrke med separata kort.
Nu finns även vem är jag korten bondgårdsdjur och vilda djur med separata kort.
Man kan använda det som parövning och de äldre barnen (som kan läsa) kan läsa korten och göra övningen själv.
Det är upp till var och en hur man vill använda dem!
Vid intresse av materialet mejl mig på malund68@hotmail.com eller lämna din mejl i en kommentar vid materialet. 
Så mejlar jag det till dig! Det är givetvis kostnadsfritt!
Ha en bra lördag! /Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen