lördag 4 maj 2013

Semestertripp


Hejsan!
Iförgår körde vi från Jönköping till Stockholm. Vi stannade i Mjölby för att Sambon ville titta på Lotus bilar hos en bilhandel.
Jag kan säga att han var himla nöjd efteråt.......lätt att tillfredsställa!
Om vi hinner inom på vägen hem ska Stellan få prov köra en!

Vårt eget hotell
Vi har vårt eget rullande hotell med oss, skönt att kunna stanna vart vi vill.

Vår sovplats i husvagnen.

STOCKHOLM
Jag har varit i Stockholm en hel del genom jobbet. Då är det tidigt flyg från Ängelholm till Bromma, taxi in till city. Taxi tillbaka till Bromma på eftermiddagen och flyget hem. Ingen tid till att se något annat.
  Nu har vi bott på Bredängens camping och åkt T-bana in till city, smidigt och enkelt att ta sig runt i Stockholm. Jag har alltså åkt T-bana i Stockholm för första gången i mitt liv. 

Igår kom min tvillingsyster och hennes sambo upp för att följa med och se Rock of ages på China teatern.
Mer om showen kommer senare.

Önskar er alla en skön lördag./Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen