torsdag 11 juli 2013

Gyllene tider på Sofiero i Helsingborg

Hejsan!

Jag vill berätta om vår mysiga kväll på Sofiero i går!
Regnet höll sig borta och vinden mojnade!
Vi hade picknick precis som många av de andra 12 000 personerna som var på plats.
Det hade varit mycket skriverier dagarna före om att arrangörerna inte tillät att man tog med sig egen fikakorg! Dagen innan konserten ändrades beslutet pga av publikens reaktioner. Det är liksom något som tillhör när man är på konsert på Sofiero!


Gyllene Tider 
Det blev som väntat många av deras gamla låtar som spelades, dem hade trevlig bakgrund med bilder och texter som passade in till låtarna!
Jag tyckte det var en bra konsert och stämningen var på topp!

Sambon som var med gillar inte Gyllene tider utan följde med för att träffa folk och dricka gott!
Vi träffade många vänner och bekanta, alltid roligt att ses!!

Här kommer ett fotocollage från kvällen:


Nu ska jag gå och duka för snart kommer våra gäster på lite plockmat!
Jag önskar er alla en trevlig kväll!
Kram

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen