måndag 30 september 2013

Nya material på G

Efter en mycket tidig morgon (gick upp kl, 5:00) har jag legat och sovit en lååååååång stund på soffan i eftermiddag. Det tar på krafterna att vara i en uppstart, allt faller inte på plats med en gång!

Efter att sovit har jag nu fått nya krafter och har även fått idéer på nya material som är påbörjade. Jag kommer att dela med mig av dem så fort jag har gjort klart dem.

Materialet med sädesslagen kommer snart på norska! Tack Ann Cathrin Rosenberg Hammeren för ditt mejl och för hjälpen med att översätta materialen!

Nu ska jag fortsätta lite till med skapande av material!
Ha en härlig vecka!/Maria

2 kommentarer:

  1. Spännande blogg! Jobbar du på montessoriförskola?

    SvaraRadera
  2. Hej Jenny! Just nu jobbar jag inte på en renodlad montessoriförskola. Vi använder oss mycket av montessorimaterial och har montessori inspiration! Jag läste till Montessorilärare 1-6 år 1998 och har arbetat på montessoriförskolor!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen