söndag 27 oktober 2013

Bokstavspilar gemener och versaler med Norska bokstäver och nya bilder

Nu är stor del av grunden inför kommande stenläggning klar. Skönt att vi har fått den biten klar innan vintern kommer.
Så här ser det ut idag:


Material med norska bokstäver
Jag har fått hjälp igen av Ann Cathrin Rosenberg Hammeren med att revidera ett av mina material med norska bokstäver och nya bilder till några av bokstäverna.
Tusen tack för hjälpen 
Ann Cathrin Rosenberg Hammeren!!

Hur jag har tänkt kring övning kan ni läsa i ett tidigare inlägg här.


För att få ihop ett komplett alfabet behöver ni ladda ner både det jag har gjort sedan tidigare och det jag har fått av Ann Chatrin. 
Båda länkarna finns nedan som pdf.
Bokstavspilar ändringar norska 
Bokstavspilar
Jag kan inte lägga tid på att mejla material som är nedladdningsbara på bloggen.
Ha en bra vecka!/
Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen