lördag 5 oktober 2013

Tjejmässa

Det är mycket på gång just nu så jag har inte hunnit skriva på ett par dagar.
Jobbet har tagit mycket extra tid och kommer att ta mycket tid nästa vecka. I torsdagskväll arbetade vi med en Power Point som vi ska visa och prata kring på en föreläsning i Stockholm snart.

I dag har jag unnat mig själv att gå på tjejmässa. Det anordnas en sådan två gånger om året i Strövelstorps bygdegård med lokala utställare. Jag var även på en mässa i april som ni kan läsa om här.

På dagens mässa fanns det några nya utställare som inte var med i våras bland annat:
Pärlgården



Babybug 


Krooksblomsterverkstad


En av utställarna som bjöd in mig är Susanne Olsson som har Boutique Nytt & Nött på Bali i Helsingborg. Hennes blogg hittar ni här.


Ni undrar kanske om jag shoppade något???
Självklart!!


Det blev shoppat två halsband, tomtar och dekoration till utomhuskrukor (fjärilar).
Tomtarna är köpta hos soluppgången och halsbanden hos pärlgården.

Nu ska vi i till Helsingborg på matmarknad!
Vi hörs!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen