söndag 15 december 2013

Aktiv helg med underbar julgala

Vilken helg det har varit.......tid till att blogga har inte funnits!

I Fredags eftermiddag hade vi ett fint luciatåg på jobb med trevlig lussefika!
På kvällen blev det "efter svett" på O`learys med trevligt sällskap och god mat.

Bilden är lånad här: http://www.olearys.se/se/foodbeverage/hamburgers

Gårdagen började vi med att åka på ett frukost kalas och gratulera min gudson Felix som fyllt 5 år. Jag tycker det är mysigt med frukostkalas!
JULGALAN
Årets julfest med jobbet blev ett härligt besök på julgalan i Helsingborg. Kvällen hade jag verkligen sett framemot och var partysugen! Vi var tre stycken som mötes upp i stan och drack lite bubbel som förfest!

Väl på galan blev vi visade till de bästa platserna (Diamant platser) intill scenen, vilket var perfekt. Vi kunde se hela showen på nära håll och få en perfekt partystämmning!


Konferencier för galan var Gina Dirawi
Artisterna var bland annat:

Robin Paulsson, Andreas Johnson, Brolle,
Pauline, Timbuktu, Agnes, Lasse Berghagen, Darin och Jill Johnson.

Showen innehöll en massa bra hitlåtar av artisterna och några jullåtar. Fina ljusspel avlöste varandra på scenen. Lasse Berghagen fick igång hela publiken med sin sång en kväll i juni!


Agnes


Darin

Feststämningen var på topp och vi var några som fortsatt till efterfesten där The Poodles spelade och vi rockade loss till deras låtar. Disco musik spelade också, så att vi fick dansat en hel del.

När The Poodles hade spelat färdig kastade Kicken ut sin trumpinnar till publiken och jag lyckades fånga en av dem!



Jag hade en fantastiskt rolig kväll/natt!
Jag kan säga att idag har jag varit mör och sliten! 

Tror det blir en tidig kväll i säng för mig.

Ha det så bra!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen