onsdag 25 december 2013

Juldagen 2013

Julafton var trevlig och det åts mängder av mat och godis!
Min favorit på julbordet är lax, sill och ål. Har ni någon favorit på julbordet?


Vi hade julen hemma hos oss med besök av min syster Lotta, hennes man Herbert, deras barn Fredrik och Tobias, min syster Helen, hennes sambo Andreas och min pappa. Tyvärr saknade vi äldsta sonen Kevin som är ute på sjön och har praktik:-(

Här kommer några bilder från julen:


Julpyntat i vårt vardagsrum



Juldukat bord


Ägghalvor med majonnäs, räkor och purjolök


Janssons frestelse (receptet kommer imorgon)


Julskinkan

Jag vet många som firar jul med julklappsutdelning vid flera tillfällen, bland annat några som har delad vårdnad om sina barn.
För oss är juldagen en slappisdag! Började dagen med att sova till 10:30, det är länge för mig! SKÖNT!

Nu säger jag GOD FORTSÄTTNING PÅ JULEN!/Maria  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen