söndag 22 december 2013

Julpyntat


Julledigheten är här JIPPI! Lååååånledigheten är efterlängtad och välbehövlig!

De senaste dagarna har gått åt till att städa, julpynta, baka och laga god mat! Tiden har inte räckt till att hinna kika in här:-(

I går hade vi besök av våra kära vänner Camilla och Per! Vi bjöd på grönpepparkyckling och lakritspannacotta!
Jag gillar att duka fint och använda mina fina vinglas och tallrikar från Zelected By Houze!


Vi fick den här fina julgruppen av Camilla och Per: 



De äldre på Camillas jobb har skapat den! Visst är det härligt att man på ålderns höst får möjligheten att skapa och använda sin kreativa sida!

Att julpynta och få till det sista för att julstämningen ska infinna sig är roligt att göra.

Granen är på plats och klädd (Plast gran pga allergi):


Tomtar och änglar har hittat sina platser i vårt hem:



Hur har ni det med julstämningen? Det jag tycker saknas mest för att den ska vara komplett är SNÖ! Finns det någon av er som har snö än?

Vi hörs!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen