söndag 19 januari 2014

Nu skin: Världens minsta strykjärn för ansiktet

Jag har berättat om Nu skin tidigare här på bloggen, i dag har jag varit och gjort en galvanic spa behandling på Ann-Therese. (Raus förskolas förskolechef).
Den rengör på djupet, stramar upp huden, minskar porstorleken och man ser stor skillnad efter första behandlingen.
Jag gör minst en behandling i veckan på mig själv, det tar endast 5 minuter att göra en behandling. 


Bilden är lånad hos Nu skin

Här kommer bilder på före och efter en galvanic spa behandling.
Om man regelbundet använder maskinen och nu skins fantastiska produkter får man ännu bättre resultat.

Om någon är intresserad av att veta mer, mejla mig på malund68@hotmail.com

I måndags var jag på en trevlig föreläsning på Nu skins kontor i Köpenhamn om Nu skins affärsidé och ledarskap som hölls av Jonathan Sexsmith. På you tube finns en film från en av hans föreläsningar. 

Vi var även inne och tittade på kontoret där de hade visnings hyllor med alla produkter. Här kommer ett collage från det!


Jag använder enbart Nu Skins produkter och är super nöjd med dem! 

En ny orörd vecka börjar imorgon, ha det så bra!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen