söndag 30 mars 2014

Tragiskt

En fin söndag som förbytes av vrede, ilska och sorg:-(
En person har dödats i samband med en fotbollsmatch! Skandal!!

Nu har det gått för långt, något måste göras!
Vad är det som gör att man måste slåss för sitt fotbollslag? Det är ingen som slåss för att fel förare vinner ett formel 1 lopp.
Hur blir man en huligan? Är det grupptrycket? Har man ingen empati? Är man ingen ansvarstagande person? Ja, frågorna kan bli många.
I Helsingborg är det ofta kaos och bråk i samband fotbollsmatcher och det behövs väldigt många poliser.
Jag hoppas verkligen att det inte händer igen och att de skyldiga blir dömda!



Mina tankar går till den avlidnes anhöriga.


Det var allt från mig idag!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen