torsdag 13 mars 2014

Vårkänslorna flödar

Vilken fördel man har att kunna jobba ute i den härliga vår solen. Sådana dagar vill jag ha fler av!!

Varje torsdag kör vi iväg med 5-års gruppen i förskolans minibussar och i dag hade barnen valt att vi skulle åka till Sofiero och leka på lekplatsen. Vilken fin lekplats det finns där med lekhus och klätterställning, tyvärr var lekhusen inte öppna idag.

Har ni vägarna förbi Helsingborg så är Sofiero alltid värt ett besök.


Våren syns också i trädgården här hemma genom att jag har planterat mini påskliljor och penséer i krukor.
Jag blir så glad av blommor och det känns som dem ger mig energi.




Hoppas ni också har haft möjlighet att njuta av vårsolen.

Ha det gott underbara ni!/ Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen