tisdag 8 april 2014

Att ladda ner materialet

TACK alla fantastiska bloggläsare för era fin ord om bloggen och materialen, det värmer att höra så mycket positiva ord!
I helgen skrev en av er fina läsare så här:

Du har en underbar blogg och när jag känner mig ledsen eller nerstämd så blir man glad av din blogg som är allt mellan himmel och jord.

Jag får ibland mejl om att det inte fungerar att ladda ner materialen, jag vet att om man googlar på vissa ämnen så kommer dropboxen (där materialet finns) upp som sida, det fungerar inte att komma åt materialet den vägen.

Gör så här:
Gå in på inlägget där det står om materialet och klicka på länken som jag har lagt in i slutet av inlägget. (länken har oftast samma namn som materialet)
Låt dropbox ladda klart sidan innan ni trycker på download.
På min dator hamnar materialet i "hämtade filer", det kan man nog välja själv!
Sen är det bara att skriva ut och laminera materialet:-)


Lycka till!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen