torsdag 29 maj 2014

Studentbal

Ledig, ledig , ledig.......så härligt med ledighet igen!

Som jag skrev häromdagen är jag oorganiserad och förvirrad, därför är ledigheten passande nu!
Här kommer ett exempel på vad en förvirrad Maria kan göra:
Förra helgen började jag förbereda inför studenten och gjorde två cheesecake, det kändes bra att komma igång, tills jag dagen efter upptäcker att philadelfiaosten står kvar i kylen:-(
I dag har jag gjort nya och osten kom jag ihåg!




STUDENTBAL

Så mycket folk det var i vårt fina Helsingborg idag för att titta på alla fina ungdomar som ska på studentbal. Vädret visade sig från sin bästa sida!


Vi var där för att titta på sönernas flickvänner och på Kevin som fick följa med sin flickvän på balen.




Jag önskar alla fina ungdomar en härlig balkväll!

Efter förfrågan kommer mitt senaste material på norska i morgon!

Trevlig kväll!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen