tisdag 1 juli 2014

Outlet shopping Bondelid

Hur har ni det runt om i landet? Här njuts det av semester!
Så mycket man vill hinna göra under sin semester, jag hittar på nya projekt hela tiden.


I helgen fick Andreas några makriller när han var och fiskade, jag fick i uppgift att åka till Höganäs och lämna de till rökning hos Mölle fiskrökeri under gårdagen.
Till min stora glädje låg butiken i outletområdet, där bland annat Lager 157 och 
Iittala Outlet också finns, så det blev en shoppingrunda.

Årets första julklappar blev handlade hos Iittala, kanske lite tidigt eller vad tycker ni? Jag brukar börja tidigt så för mig känns det inte så konstigt.


Lite fick jag även handlat till mig själv, hos Lager 157 köpte jag en stickad tröja med ankare på



och en blus, båda från Bondelid. 


Vill ni fynda fina kläder till mycket bra priser är Lager 157 värd ett besök, jag gav 100 kr för tröjan och 100 kr för blusen!


I dag har jag börjat anlägga en rabatt i trädgården, det tar tid att gräva ut, lägga ny jord och plantera, bilder kommer vid ett annat tillfälle. 

Ha en trevlig kväll!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen