fredag 5 september 2014

Fredagsmys

Hur har ni det i fredagsmyset? Själv njuter jag av att det är fredag och att ha hela helgen framför mig!

I går funderade jag över vad jag ville äta ikväll, jag hittade något som jag blev sugen på när jag var och handlade.


En förpackning med färska krabbklor.


För att få hål på skalet fick jag använda nötknäckaren, det är bra att den kommer till användning mer än till jul!


Lite bröd och skumpa blev det till, är det fredag så är det!!

80-tals nostalgi
I fredagsmyset såg jag på ett program om: 80-talets ungdomsfilm, det handlade om filmer för ungdomar som kom på 80-talet, en av filmerna är filmen: G som i gemenskap. En film som blev super populär och en av huvudrollspersonerna i filmen var Niclas Wahlgren, jag tycke han var super snygg när filmen kom!
Så här såg han ut då:

Bilden är från http://filmes.film-cine.com/g_som_i_gemenskap-m24161
Här är Niclas tillsammans med Magnus Uggla och Ulrika Örn som också var med i filmen.

HÄR kan ni se dagens avsnitt om 80-tals filmer.

Trevlig helg alla fina läsare! 
Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen