söndag 14 september 2014

Höstfint

Så mycket damm och smuts som samlar sig när man är sjuk och inte orkar städa.......i dag blev det städat och höstfint i huset!


Jag gillar färgerna som naturen har på hösten och har även valt att ta in de i inredningen, de här fina ljusen hittade jag i butiken på Väla.

Sedan några år tillbaka använder jag en ljusstake som jag dekorerar efter årstiderna, den åkte fram idag och blev höst dekorerad.


Ljusstaken är köpt för många år sedan på Jysk, dekorationen (utom blommorna) ingick.

Tycker ni som jag att man blir glad av höstens färger? Jag gillar orange!!


Nu ska jag lägga mig och somna framför valvakan, imorgon ska jag jobba första dagen efter den tråkiga förkylningen. 

GOD NATT!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen