fredag 12 september 2014

Material på mail

Här kommer ett kort besök från sjuklingen, förkylningen är kvar men jag har blivit bättre och har kunnat vara uppe hela dagen, alltid något positivt!!

Material via mejl

Jag vet att några av er väntar på material via mejl, jag försöker mejla en gång i veckan och oftast blir det på helgen. Skulle ni mot förmodan inte fått mejl av mig inom två veckor så kolla först i skräpposten om materialet har hamnat där, kontakta annars mig igen.

Det är endast de material där det står att ni ska mejla mig eller lämna en kommentar som jag mejlar, alla andra material laddar ni lätt ner själv som pdf filer.



En liten fråga.....


Ett par av recepten som jag lagt ut på bloggen har jag gjort i pdf så att man kan ladda ner det och skriva ut, tycker ni att det är bra? Vill ni att jag gör det med de flesta recepten?

Ja, som skrivit ett kort besök, trevlig helg!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen