måndag 27 oktober 2014

Tips på julpyssel: Gör det själv

I går åkte jag bil stor del av dagen, vi körde till Trollhättan för att köpa en ny (begagnad) husvagn. För ungefär en månad sedan sålde vi vår gamla pga att den kändes för stor för oss, vi ville gärna ha en mindre vagn. Stellan hittade en Hobby 460 årsmodell -04 på blocket som är lagom stor till oss. Vi får se när först turen med vagnen blir av, jag längtar redan!

På väg till Trollhättan körde vi inom Biltema i Halmstad och där hittade jag trevliga julpyssel i färdiga påsar som jag skall skriva om idag.
Jag köpte en påse med pyssel till att göra fyra fina snöbollar.

Biltema hade många olika pyssel påsar att välja mellan, förutom snöbollar finns:Pepparkakor
Änglar
Snögubbar
Tomtar

Jag har inte pysslat ihop mina snöbollar än, så ni får hålla tillgodo med bilden från Biltemas sida!


Bilden är lånad HÄR.

Trevlig kväll!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen