onsdag 31 december 2014

Året som gått

Nyårsafton är kommen och det är dags att blicka tillbaka på året som har gått.


Bloggen

Här på bloggen har det blivit många nya inlägg om både mat och material, det inlägget som har haft flest visningar under året är inlägget om sorteringsmaterial olika kategorier ni ser det HÄR.
Bloggen har fått fler läsare och jag får mer feedback på det jag skriver och delar med mig av på bloggen och det ger mig energi att fortsätta.

Jag har fått flera förfrågningar om samarbete med företag som vill att jag skriver om deras produkter, vilket jag tycker känns smickrande och roligt. Ett av dem som jag valde att skriva om är FOR LIFE, det inlägget kan ni läsa HÄR.

Privatlivet
Det har hänt många ovanliga och jobbiga saker under året, det började redan i januari med att Stellan fick genomgå en bypass operation. Det som hände under hösten med att nära och kära fick cancer och att min pappa dog för tolv dagar sedan har haft en stor inverkan på min syn på året som gått, det känns inte som ett bra år.

Självklart har det varit mååånga bra dagar också, ett par av dem var när vi firade Andreas student med släkt och vänner och Kevins 20 års dag.
Hela sommaren var underbar med strålade sommarväder och ledighet.

2015
Ett nytt orört år väntar och jag hoppas att vi kommer att få ha hälsan i behåll. På bloggfronten är mitt långsiktiga mål att jag ska kunna tjäna lite pengar på det som idag är min hobby.


Nyårsafton 2014
I Kväll ska vi fira in det nya året med våra vänner Per och Camilla.
Några nyårslöften tror jag inte det blir för mig.

Jag vill passa på att önska alla mina fina läsare:
Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen