måndag 22 december 2014

Ett liv är slut.....vila i frid pappa

Det är mindre än en månad sedan vi fick reda på att min pappa fått cancer och som jag skrivit tidigare har allt gått oerhört fort.
Efter att bara ha blivit sämre och sämre för varje dag somnade pappa in fredagen den 19/12 kl.19.09 med sina fyra döttrar vid sin sida.

För mig var det första gången jag var med vid ett dödsfall och såg en död person, jag har haft många intryck och tankar att bearbeta sedan pappa dog och bearbetar de fortfarande.
Även om det är sorgligt, ledsamt och tråkigt att pappa har dött, vet jag att han slipper ha ont nu.

Du friden har funnit från sjukdom
och smärta
Men lever dock alltid hos
oss i vårt hjärta
Tills ringen är sluten
Vi ses i Nangijala pappa<3
(texten hittade jag HÄR)

Idag blev det besök på begravningsbyrån för att ordna det mesta till pappas begravning.



Jag ser att ni är flitiga på bloggen fast jag inte har haft ork och tid att skriva här. Tack!!

Nu ska jag försöka sova en hel natt sedan pappa dog, god natt!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen