lördag 28 mars 2015

Påskmässa

Påsken närmar sig och det märks framförallt på alla sidvisningar som mina inlägg om påsken har, en av de mest populära är min egen påsksaga om Sniffe.



Själv har jag inte pyntat så mycket hemma än, det är bara en fin påskkärring som har kommit upp. Jag köpte den för 23 år sedan och den är fortfarande lika fin.

Bild: www.hd.se

Idag blev det ett besök på en mat och påskmässa i Höganäs, där det fanns mycket mat att provsmaka och saker att köpa från olika utställare som tillverkar sina egna saker. Mitt köp blev en burk lakritspulver.
Vill ni besöka mässan så har den även öppet imorgon kl.10-17.


I Höganäs blev det också ett besök på Lager 157, där jag hittade nya jeans och en ny tröja. Det var passande då jag slängde ett par jeans tidigare i veckan som hade gjort sitt.

Jag vill passa på att önska alla er som har påsklov en härlig ledighet!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen