lördag 11 april 2015

Tjejmässa i Strövelstorp

I dag var det dags för årets första tjejmässa i Strövelstorp, ni vet den mässan som har fokus på kvinnligt företagande som jag brukar besöka och har skrivit om tidigare:-)
Det som gör mässan intressant att gå på varje gång är att det finns nya utställare och fina erbjudande, för mig är det även en social tillställning där jag känner duktiga tjejer som ställer ut och träffar på vänner och bekanta.


Jag kom hem med några kassar, en av dem var en goodiebag som de första 50 tjejerna på mässan fick!


Några av de nya utställarna var:

Gofitness
Fotograf Louise Åkesson
Next Generation of Leaders 
Ra-Urkraft
It works - Inger Sandin 
Femme Collection
Senchi Body & Soul
Inredare Emilia Olsson

Fotograf Louise Åkesson visade en del av sina fantastiska bilder, ni kan se bilder på hennes hemsida, samt information om priser och bokning. 
När vi hade basar på förskolan i december vann jag ett presentkort på 1 timmes fotografering med Louise, vi tänker boka in en dag när Kevin har kommit hem från sjön och ta familjebilder!


Vår fina vän Inger Sandin var mässan med It Works Body Wraps. Vad är Body Wraps?? Det är en kroppswrap som drar samman, jämnar ut och stramar upp huden. Den är perfekt för att minska midjemått, minska celluliter och strama upp lös hud. På wrapen är en kräm på som består av en sammansättning av naturliga ämnen som tränger in i hudlagren och börjar luckra upp skit som har satt sig på fettcellen. Detta ger fettcellen en större chans att krympa.
Är ni intresserade att prova kontakta Inger: 
sandininger.is@gmail.com 

I goodiebagen fanns en lip & eye kräm från It Works. 

Några ut av utställarna som har varit med flera gånger är:

Jag köpte bland annat två fina ljuslyktor till vårt uterum hos Soluppgången Inredning.

Och den här skylten till vår tvättstuga hos Henrysdotters Lilla Vrå, i goodiebagen fanns ett armband från Lilla Vrå!

Jag kan garantera att det inte är sista gången ni får läsa om tjejmässan här hos mig:-)
Ha en go kväll!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen