torsdag 18 juni 2015

Uppskattning av föräldrar

Nu är det endast fyra arbetsdagar kvar innan jag går på semester, det märks även på jobb att sommaren är här genom att barn går på ledighet eller slutar hos oss för att börja förskoleklass till hösten.
För mig som är blödig och har lätt för att bli rörd känns det jobbigt att ta farväl av barnen som man följt sedan de var små. Vi har nöjda föräldrar som verkligen visar sin uppskattning genom att tala om hur duktiga vi är och vilket fantastiskt jobb vi gör samt att de ge oss fina presenter.


Idag fick jag bland annat en tavla med en underbar text och en super fin ljuslykta med en personlig text till.


Den personliga texten: Maria, tack för ditt fantastiska bemötande. Du har ett enormt barnfokus som barnen (barnens namn) känt tydligt. Du gör skillnad! Kram fam ............
Känns verkligen underbart att få så fin uppskattning! 

Njut av kvällen!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen