lördag 25 juli 2015

Semestern 2015 i bilder

Oj, vad längesedan jag var inne och skrev på bloggen! Nu är jag hemma och min sista semester veckan är snart slut och vardagen tar sakteliga vid.

Min semester har varit härlig och vi har gjort mycket roliga saker såsom campat, ätit och druckit gott, umgåtts med fantastiska vänner och varit på museum.
Här kommer en del av min semester i bilder:


Japanska trädgården i fina Ronneby Brunnspark.

Ofarlig häst i parken med ryttaren Stellan på.

Ubåten HMS Neptun på marin museet i Kalmar. 

Stellan inne i ubåten.

God mat på Pitcher´s i Helsingborg med fina Mia och Stefan som vi fick besök av när vi campade i Ronneby.

Räkfrossa på Scandlines båt Aurora.


39+ tur med Sundsbussen Pernille som den här gången körde söderut och rundade Ven.

Härlig solnedgång med en fin himmel.

Tack alla som har bidragit till att min semester blivit så härlig, med så fin familj och fina vänner kan jag bara njuta av livet!

Kram
Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen