torsdag 30 juli 2015

Semestern är slut = första arbetsveckan


Min semester har varit jätte bra och vi har hittat på mycket saker, det enda jag klagar på precis som alla andra är vädret, sommaren är kort och då ska den INTE regna bort!

Under veckan har vi haft gäster vid ett par tillfällen och fastän jag har jobbat har jag njutit av trevlig sällskap, god mat och dryck, det gäller att ta tillvara på tillfällena som ges.



Min första arbetsvecka är snart slut och den första lediga helgen närmar sig! Veckan har varit väldigt lugn och mååååånga barn har fortfarande semester.
Under veckan har det städats och satts upp namnlappar till alla ny barn som ska börja hos oss.

Nu blir det lite Ernst på TV!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen