söndag 9 augusti 2015

Leva livet här och nu

Nu börjar säkert många av er att jobba imorgon, jag hoppas ni har haft en härlig semester och får en bra start på arbetet.

Jag har redan arbetat i två veckor och passar på att hitta på saker på kvällar och helger nu när värmen har kommit. Den här helgen har bestått av mycket socialt umgänge. I fredags var jag i Båstad med min lillasyster Lotta och shoppade, jag hittade några fina saker:
Blusen är från Part Two och ringen kommer från Edblad.

I fredags kväll var det kräft och räkskiva med livemusik som jag skrev om igår.
Lördagen inledes med ett gympapass, vilket passade bra då vi sedan skulle på 11-års kalas och äta tårta.
På kvällen åt vi först på en restaurang i Landskrona, kvällen avslutades på hamnfesten i Borstahusen där Prebens Pågar som är ett coverband spelade. 

Idag har stor del tillbringats i solstolen med tidningar som jag läst.

Ha det så bra!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen