tisdag 13 oktober 2015

Nu brinner vi cancer BURN CANCER

Jag har skrivit tidigare om hur man kan köpa saker till förmån för cancern, det är ett ämne som berör mig extra starkt. 
Ni som följer bloggen regelbundet vet att min pappa gick bort i fjol i cancer, min mormor och morbror har också dött i den hemska sjukdomen. Cancer är en vidrig sjukdom och är tufft för alla som berörs både för den som är sjuk och för anhöriga. 
Nu i oktober kan man köpa rosa bandet och doftljuset Burn Cancer där 10 procent av försäljningspriset skänks till Ung CancerUng Cancer är en organisation som dagligen jobbar med att stötta unga vuxna som drabbas av cancer.


Victorian har lanserat doftljuset Burn Cancer och finns i dofterna forest rain och silver rain. Doftljusen är tillverkade av miljövänligt sojavax. Ljusen kostar 199 kr styck och säljs bland annat hos Haga Hem, Jolly Room, Glitter och Flash.

Jag köpte två ljus i doften forest rain. Ett tips från mig är att köpa fler och ge bort i julklapp! 

Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen