söndag 8 november 2015

Farsdag utan pappa:(


Idag är det många pappor som firas av sina barn, några för första gången och några för sista gången. Det kanske låter lite konstigt men för ett år sedan fira jag min pappa på fars dag för sista gången:( Just då visste vi inte att han hade mindre än 1½ månad kvar att leva. FUCK CANCER!


Pappa har under min vuxna tid bjudit hem oss på farsdag och bjudit på hemmagjord tårta och bullar, det känns väldigt konstigt att inte kunna gratulera honom idag. Jag har även kommit på mig själv att titta efter en passande present när jag varit och handlat.

PAPPA jag tänker på dig och säger grattis på farsdag med den här bilden:

Maria ♥

2 kommentarer:

  1. Oh vad din "Blogg" gjorde mig glad, sååå fin. Innehåller så många och fina tips av allt. Tack min vän och God Jul

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för din kommentar, den gjorde mig glad.
      God Jul!

      Radera

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen