tisdag 22 december 2015

Påsar till bordplacering


Så här dan före dan före dopparedagen har det stått pyssel, städning och shopping på agendan.

Som jag skrivit om innan har vi renoverat ett rum här hemma som nu är färdigt, där har vi ett kombinerat kontor och hobbyrum. 

Här har en stor del av min dag tillbringats, jag har bland annat tillverkat fina påsar som ska användas till bordsplaceringen på julafton.
Påsarna är tillverkade av julklappspapper och etiketterna har jag hittat på IKEA och valt att klistra på vitt papper. Ni kan läsa HÄR hur man viker påsarna, jag använde måttet 12,5 cm x 17 cm.
De små söta klämmorna är köpta på TGR.
I påsarna har jag lagt godis.

Nu ikväll blev julen invig hos oss med ny griljerad skinka till kvällsmat. MUMS

Ha en go kväll!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen