torsdag 31 december 2015

Sista dagen på år 2015

Sista dagen på 2015 är här och vi har ett nytt orört år framför oss!
Jag vill börja med att tacka er fantastiska läsare för all den fina respons under året som gått, utan er hade inte bloggen funnits!


Nu när Nyårsafton är kommen är det åter dags att blicka tillbaka på året som har gått.



Bloggen

Här på bloggen har det blivit många nya inlägg om både mat och material, det inlägget som har haft flest visningar under året är inlägget om pyssel för barn till alla hjärtans dag, ni ser det HÄR.
Bloggen har fått fler läsare och jag får mer feedback på det jag skriver och delar med mig av på bloggen och det ger mig energi att fortsätta.


Privatlivet
Årets början var jobbig med pappas begravning och allt vad det innebar med att tömma hans hus och möten hos juristen.
I maj blev jag äntligen av med min gallblåsa och har sluppit allt vad gallbesvär innebär☺
Under våren och sommaren tog vi några lååång weekender med vår husvagn och fick sett en del av Småland och Blekinge.
Under december har vi haft en härlig resa i Turkiet och firat Stellans 50 års dag och firat Andreas 20 års dag med restaurang besök.


2016
Jag hoppas att vi kommer att få ha hälsan i behåll och att färre människor i världen ska behöva fly från sina hem. På jobbet önskar jag mer arbetsro med positiva kollegor.


Nyårsafton 2015

I Kväll ska vi fira in det nya året med våra vänner Gunilla och Håkan.
Som nyårslöften ska jag bli bättre på att rensa, kasta och skänka saker.
 
Jag vill passa på att önska alla mina fina läsare:



Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen