söndag 7 februari 2016

Ako fruktkolor

I helgen provade vi AKO frukt kolor som jag fick från Cloetta tidigare i veckan. AKO kolan har varit borta från marknaden i några år och smakerna chok, mint och grädd återlanserades 2014 eftersom efterfrågan från konsumenterna var stor. Mitt inlägg om det kan ni läsa HÄR.
Påsen innehåller fyra olika fruktkolor inlindade i färgglada papper med AKO:s klassiska rutor.

Mitt omdöme:
Eftersom jag minns kolorna från min barndom så tycker jag att de har en tunnare smak och är mindre sega, vilket är bra för tänderna. Jag tycker att de känns sötare än vad jag minns de från förr.
Om ni vill prova AKO fruktkolor så finns de att köpa i butik from vecka 7!

Alla omdömen är mina egna och det är upp till mig om jag vill skriva om produkterna.
Bilden:Mina egna


Ha en bra söndag!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen