tisdag 22 mars 2016

Gratis material till Barn: Hitta andra halvan av bondgårdsdjuret

Mitt småbarnsmaterial hitta andra halvan av djuret blev väldigt uppskattat av många läsare och nu har jag tillverkat ett nytt med bondgårdsdjur som jag delar med mig av till er idag.

Materialet består av ett ark med 8 fasta bilder på djurens bakdel och av 8 lösa bilder på djurens framdel.
Gör så här:
Behåll arket med bakdelarna helt och klipp ut framdelarna eller tvärtom ifall ni vill det.

Vid intresse av materialet:
Materialet laddar ni ner själv! Klicka på länken till materialet nedan för att komma till min sida hos skolmagi, där materialet laddas ner gratis.
OBS! Jag kan inte lägga tid på att mejla materialen.


Nu ska jag byta om och köra iväg på träning, ha en trevlig kväll!/Maria

7 kommentarer:

  1. hello Miss Maria . Nice to meet you. I wanna this material but I can't downlaod it . So sad huhu

    SvaraRadera
  2. Hello!
    Send me an email malund68@hotmail.com and I will send the material to you.
    MVH
    Maria

    SvaraRadera
  3. alright miss. Thanks in advance yaaa :)

    SvaraRadera
  4. hej skulle vilja ha detta material
    det går inte att skriva ut- sidan finns inte säger den

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Mejla mig på malund68@hotmail.com och skriv vilket material det gäller, så skickar jag det till dig.
      Vänliga hälsningar
      Maria

      Radera
  5. Hi...thanks a lot for sharing this materials... I've send you an email 🙂

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hi;
      I've send you an email yesterday.
      MVH
      Maria

      Radera

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen