onsdag 6 april 2016

25-år av kärlek♥

I dag firar jag och Stellan att vi har varit tillsammans i 25 år, tänk vad tiden går och ändå känns det som om det var igår.
Tänk er så underbart det är att få höra och känna sig älskad varje dag i 25 år av samma härliga man!
Vi har gått igenom många jobbiga och tuffa saker men vi har klarat av dem tillsammans och vår kärlek till varandra och till våra älskade söner har gjort vår kärlek ännu starkare♥

Den här fina versen som jag hittade HÄR stämmer in på Stellan:

TACK FÖR ATT DU FINNS
Jag är så tacksam för att jag fått möta dig.
För du är speciell och värdefull för mig.

Det som gör dig unik finns i ditt sätt att vara,
din styrka och ditt mod och allt som du kan klara.

Den kärlek som du ger i omtanken om andra
ger lärdom om hur vi ska vara mot varandra.

Du är en sån person man lätt kan hålla kär.
Så tack för att du finns just sådan som du är.


Var rädd om er och glöm inte att säga till era nära och kära att ni älskar dem♥
Kram Maria

2 kommentarer:

  1. Grattis till er långa kärlek! Härligt!
    Vill också passa på att (igen) tacka för ditt fina material som du delar med dig av, helt underbart! Har precis laddat ned några material som jag tror kan passa min barngrupp :)
    Med vänlig hälsning Linda

    SvaraRadera
  2. Hej Linda!
    Tack så mycket♥
    Varsågod!
    Roligt att höra att materialen kommer till nytta☺
    vänliga hälsningar
    Maria

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen