söndag 24 april 2016

Intensiv vecka

Det var några dagar sedan jag tittade in här.....tiden har inte räckt till😕, veckan har varit väldigt intensiv både på jobb och privat.
På jobb har mååånga av de ordinarie pedagogerna varit sjuka eller lediga och tyvärr skapar det oro hos barnen med nya vikarier. Vi är även inne i en period med utvärderingar och skapande av nya handlingsplaner och åtgärdsprogram vilket medför extra jobb.

Nu till lite roligare saker som jag varit med om under veckan☺. I fredags hade jag och min kollega Malin en date med vår fd kollega Madde som är tjänstledig för att jobba med sitt andra yrke som är frisör. Vi hade ett par trevliga timmar med mycket prat så klart.

Igår blev det ett besök i Norra Vrams kyrka som ligger vid Bjuv i Skåne.
I kyrkan som var proppfull konfirmerades min systerson Ian på sin 15-års dag så det blev två uppvaktningar på samma gång.

I skrivande stund sitter jag i bilen och är på väg till Hässleholm för att se lite SM i enduro. 

Önskar er en fortsatt fin söndag!/Maria 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen