fredag 29 april 2016

Livsnjutning på Torekov hotell

Efter en underbara och välbehövlig dag på Torekov SPA mår jag fantastisk bra i både kropp och själ♥
Vi var fyra tjejer som hade bokat ett SPA-paket med behandlingar, middag, fika och fri tillgång till relaxavdelningen och poolerna.


Vi valde att start med att bada och utnyttja relaxavdelningen och hade bokat våra behandlingar efter lunchen. Även om det blåste kunde vi njuta av varma bad utomhus.


Lunchen bestod av en buffé med både kall och varm mat.


Jag hade bokat en "Hamamstyle", det är Torekovs egen variant av Hamam.
Behandlingen börjades med en skummande bodyscrub där skummet kommer från äkta Savon Noir tvål, det masseras och skrubbas in över hela kroppen och torkades bort med varma handdukar och till sist avslutades behandlingen med en avslappnande bodymassage med en len kroppsolja. Jag njöt och var så avslappnad att jag höll på att somna☺

Hela dagen avslutades med att vi relaxa en timme på den fina relaxavdelningen!



Nu är jag behagligt lugn och avslappnad i hela kroppen och längtar redan till hösten när vi ska boka nästa SPA dag!

Önskar er alla en härlig Valborgshelg!
Kram Maria

1 kommentar:

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen