lördag 14 maj 2016

Duka fint med servetter och glasunderlägg #dukatbord #dekohem

Även om det ofta bara är jag och Stellan när vi ska äta middag gillar jag att duka fint med servetter och underlägg. Min uppfattning är att vi lever här och nu och tycker att det är viktigt att njuta av livet vajer dag oavsett om det är en lördag eller tisdag, ni förstår nog hur jag menar☺



I dag dukade jag fint med servetter och glasunderlägg från dekohem, jag tände även en ljuslykta som jag har gjort decoupage på med en av servetterna. Nedan ser ni hur bordsunderläggen med samma mönster ser ut.


 

Företaget Dukatbord som bland annat är återförsäljare för dekohem har de fina servetterna och glasunderlägg en i sin webbuktik som ni hittar HÄR. Om ni har vägarna förbi Helsingborg så kan ni besök Dukatbords showroom för att se deras sortiment live.



Jag vill tack Caroline och hennes kollega på Dukatbord för de fina servetterna och glasunderläggen, de kommer väl till pass både ute och inne!




Bild 1 och 4 är min egen, bild 2 och 3 är lånad hos Dukatbord. 

Som hos säkert många av er så är det även Eurovision på TVn hos oss eller rättare sagt jag ser Eurovision och Stellan tittar på något annat!
Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen