fredag 6 maj 2016

Säsongspremiär på Gröna Lund

I går morse bestämde vi oss för att  boka hotell och köra upp till vår kungliga huvudstad. Nu bor vi på Mornington hotell på Östermalm i Stockholm. När vi kom till hotellet sprang vi på den här killen😀

Vi som så mååånga andra valde att ta lite god dricka i Kungsträdgården för att sedan ta en promenad ut till Djurgården och Gröna Lund, vi visste inte då att det var säsongspremiär på Grönan.

Chansen att springa på någon man känner i Stockholm känns väldigt liten, så ni kan tro att jag blev förvånad när vi sprang på Helena (min kollega) och Cia (min chef) precis när vi kommit in på Gröna Lund.


Stellan och jag valde att äta på restaurangen hekto BBQ på Gröna Lund, de serverar fantastiskt god BBQ. Vi var inte ensamma där och fick tyvärr sitta på golvet och äta! 
På stora scenen var det uppträde av ingen mindre än Timbuktu, så vi valde att se hela konserten och den var väldigt bra och dessutom på Skånska😀

Nu ska  i gå ut och se vad vi hittar på för skoj här i Stockholm idag, önskar er alla en härlig fredag! 
Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen