torsdag 30 juni 2016

Semester 2016 är äntligen här

Yes, äntligen börjar min semester, har ni börjat er än? I år har det varit extra segt att vänta på den. Jag tror att en av anledningarna är att vi inte får så mycket arbetsro då det varje vecka är någon av de ordinarie pedagogerna som är sjuka eller lediga och det är mer att råda runt i huset. Nu ska jag vila och njuta av min ledighet!!


Vi startade semestern med att äta på restaurang Tegel som ligger i Rydebäck utanför Helsingborg. Nu på sommaren serveras det grillbuffé ett par dagar i veckan och idag var en sådan dag☺.Det var en fantastisk god buffé med oxfilé, fläskkarré, revben, lammracks, kyckling, potatisgratäng, ugnsstekta potatis, varm och sallad samt en massa olika såser. Jag kan verkligen rekommendera deras goda mat!


Blogginlägg kommer att göras även om jag har semester så titta gärna in ibland! Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen