fredag 1 juli 2016

Helg tips: Utförsäljning hos Zelected By Houze

Första semester dagen har bestått av shopping (vilket jag är bra på☺). I dag började Zelected By Houze sin utförsäljning som pågår hela helgen, jag har varit på deras utförsäljningar tidigare men helgens slår allt tidigare, det finns mycket mer att välja på och priserna är 50-75 % lägre! Det är verkligen värt ett besök!! Nedan ser ni öppettiderna för helgen och vad jag fyndade för något☺. 
Några av sakerna är presenter men det mesta ska vi ha här hemma!
Det blev kuddfodral, matta, doftljus, ljusstake m.m.

Nu ska vi snart hämtas och åka till Åstorp där det den här helgen är Torparedagarna! Ha en trevlig kväll!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen