tisdag 9 augusti 2016

Pyssel och skapande: Tyg till resväska

I söndags köpte jag en gammal resväska när Boutique Nytt och Nött hade utförsäljning pga renovering.
Väskan var vitmålad både på utsidan och insidan.

Lite tråkigt tyckte jag, så den fick en liten makeover i kväll, jag klistrade dit ett fint tyg som jag fått av en vän.

Jag har inte bestämt än vad som ska förvaras i den här fina inredningsdetaljen, den ska troligtvis stå i mitt hobby och data rum. Eventuellt blir det pysselsaker som ska ligga i den, återkommer med bild när jag bestämt mig.

God natt!/Maria

2 kommentarer:

  1. Men så fint, vad duktig du är. Nu fick jag lite ideer så tack för inspiration :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen