fredag 30 september 2016

Lagerrensning hos Dukatbord

Hej på er igen, nu äntligen är det helg, en välbehövlig sådan och min ambition för den är att rensa i garderoberna och plocka undan sommarkläderna för nu är det verkligen höst.

Nu till något helt annat, igår hade Dukatbord lagerutförsäljning i sitt showroom här i Helsingborg. Jag och två vänner åkte dit och passade på att fynda bland alla fina saker. Vet ni nu är det gjort......årets första julklappar är handlade☺
Vill ni också passa på att fynda så titta in i deras outlet i webbshoppen som ni hittar HÄR.
Ni ser allt jag kom hem med på bilden, den fina Kähler omaggio skålen (pris 50 kr) ska jag behålla själv och bakformerna passar för kommande julbak.
Från Gense kommer serveringssetet som är till vänster i bild och till höger i bild är ett knivset från Kruger.

Jag vill passa på att önska er alla en härlig helg! 
Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen