torsdag 13 oktober 2016

En torsdag i mitt liv

I går fick vi bytt vårt antika elskåp och elektrikern var tvungen att komma tillbaks i dag för att leta efter ett jordfel som vi har haft i många år, för mig har det inneburit några timmar ledigt och några timmar arbete hemifrån.

 I skrivande stund har jag en äppelkaka i ugnen som jag ska ta med på kvällens personalmöte och bjuda mina kollegor på!

Åh, jag måste bara visa en bild på hur våra nya linnepåslakan som jag köpte i Ullared ser ut nu när de kommit på plats i sängen.

De är underbart sköna att sova i och väldigt snygga att se på, I like it♥

Nu ska jag packa ihop mig, äppelkakan och lite saker till och köra till jobb!
Önskar er en skön torsdagskväll!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen