onsdag 26 oktober 2016

Komplettering till dagens klädesplagg

Efter en natt med minus grader hos oss blev det att ta på sig varmt när vi gick ut i morse. På jobb använder vi bilder på olika klädesplagg som vi sätter upp i hallen så att barnen kan se vad de behöver ta på sig. Ni hittar bilderna HÄR.
I morse undrade ett barn som hade ett par raggsockar att ta på sig varför det inte fanns en bild på det?
Jag lovade att fixa det och ha med mig det till jobbet i morgon, passade även på att göra ett kort med en halskrage.

    
 Vid intresse av korten: 
Man behöver inte ha eller skaffa Dropbox för att ladda ner materialet gratis!

Om den här sidan kommer upp så klicka längst ner på "Nej tack, fortsätt till nedladdning" om ni inte vill skaffa dropbox.
Gör så här: Klicka på länken som jag har lagt in i slutet av inlägget. (länken har oftast samma namn som materialet) Låt dropbox ladda klart sidan innan ni trycker på ladda ner.På min dator hamnar materialet i "hämtade filer", det kan man nog välja själv! Sen är det bara att skriva ut och laminera materialet. OBS! Klicka inte direkt på skriv ut i dropbox, då riskerar ni att få halva sidor! 




LÄNKEN: Komplettering klädesplagg


Resten av den här lillördagen ska jag tillbringa i soffan, vi hörs en annan dag!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen