lördag 29 oktober 2016

Vi har blivit med smakbox

På instagram har jag läst om smakbox och sett hur många skriver positivt om den, självklart ville även jag testa den. I dag hämtade jag ut vår första leverans.
Vad är då Smakbox?
Det är en box fylld med ny produkter ca 15st, där några kan ätas direkt och andra ska användas i matlagning eller bakning. 

 Man prenumererar på smakboxen och får en ny varannan månad, den kostar 199 kr och man får varor till ett värde för 350-450 kr. I boxen får man även recept och en inspirationsfolder.
Är du matintresserad, söker inspiration och vill upptäcka nya produkter så är det här något för dig!
I morgon ska vi testa att laga risotton som finns med! 

Glöm inte att ställa om klocka så att ni får sova 1 timme längre imorgon!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen