söndag 13 november 2016

Årets första pepparkaksbak #julen2016

Varje vecka hamnar jag i samma läge, ambitionen är att uppdatera på bloggen under stor del av veckans dagar, det fungerar bra fram till onsdag eller torsdag. Jag har under de senast veckorna varit iväg på en massa aktiviteter under slutet av veckan, även den här veckan då jag bland annat haft en träff på stan med en kollega och en fd kollega.

I helgen har vi haft besök av Kevins flickvän och hennes kompis Ida för att vinterdäcken skulle bytas på Kevins bil. De passade på att besöka Väla för lite shopping.



I dag firar säkert många sina pappor på olika sätt, vårt sätt att fira våra pappor har varit att tända ljus i minneslunden på kyrkogården.  


Årets första pepparkaksbak av världens godaste pepparkakor är avklarad, receptet till de här skurna pepparkakorna hittar ni HÄR.
Redan om två veckor är det första advent och om en månad är det Lucia.

Kram på er!
Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen